2007. július 18., szerda

te is más vagy, te sem vagy más

Tegnap lecseréltem az ősrégi telefonomat. Egy még régebbire. Ez jobban megfelel az elvárásaimnak: lehet vele telefonálni, SMS-t küldeni, ébreszteni, és kacagni azokon, akik arra spórolnak, hogy még laposabb telefont vegyenek.

Tulajdonképpen én is olyan vagyok, mint az összes többi, és a telefonomat az önmegvalósítás eszközeként kezelem. Régitelefon-forradalmárok előre, fogjunk össze, és a világ ráébred majd, hogy mi nagyon okosak vagyunk, ők meg nem!

3 megjegyzés:

LGB írta...

Az a baj hogy van az ugynevezett "penisznovelo telefon". Ez azt jelenti, hogy azert veszi sok ember mert "huuu de kafa, ettol leszek meno", lasd pl iPhone (aztan meg erdemes elolvasni milyen szar valojaban es mennyire rosszul jar vele az ember). Viszont azert ne altalanositsunk teljesen, van aki azert vesz ilyesmit mert TENYLEG kell neki, es nem csak a menozes miatt, igaz, ez a csoport lehet sokkal kisebb, mint az emlitett divatkoveto csoport. En pl tenyleg hasznalok java-s gmail klienst, opera minit, midp ssh klienst, sot probalkoztam sajat cuccokkal is (csak eppen sose volt idom rendesen belemelyedni a java rejtelmeibe ehhez). Ezt most csak magam vedelmeben irtam :)

LGB írta...

Idezven az orok ervenyu albi eposzt:

Q-tényezős *****, kinek kedvtelései listára fűzve vagyon,
Kinek élete előítéletektől tele és nem kicsit, de nagyon.
Pi-széllel szeli a tavakat vitorlásán, X-et konfigurál,
Mobiltelefonját szemmagasságban tartva jókat diskurál.
Magas homloka van, sérót lő ő minden alkalommal ha teheti,
Fat-burner tablettáinak tömege egy dinoszauruszét tette ki.

(az illeto nevet kicsillagoztam, aki tudja kirol van szo, annak jo)

Hogy jon ez ide? A "mobiltelefonját szemmagasságban szemmagasságban tartva" mondat miatt. Ja es "kis baratom"-nak hivni az ember mobiltelefonjat az is sokat elarul. Ki/mi lehet a Nagy baratja, bele sem merek gondolni :) Ha tenyleg nagy. Na mind1 :) Ebbe most ne menjunk bele. Viszont tok erdekes hogy maris a "penisznoveles" temanal is tarthatunk hogy kinek kicsi es kinek nagy a baratja, stb. Szoval mostmar csak az osrobbanasig kene eljutni szokasom szerint, mintjart meg is lesz: a penisz az fontos eszkoz azert a fajfenntartas okan is, tehat az evolucio egyik lenyeges eleme. Es a biologiai evolucio elott beszelunk abiologiai evoluciorol is. Ha meg kicsit csavarjuk a dolgot, maris az osrobbanasnal vagyunk (bar a Nagy Bumm a hivatalos neve amugy).

lorinc írta...

szerintem a szabad asszociáció művelése publikus fórumon ártalmas lehet.

ekkora vihar elégséges egy biliben, ne kommenteljetek ide többet, írjátok meg nekem közvetlenül, ha nagyon kikívánkozik :)