2007. július 11., szerda

fura

Tegnap azt (is) álmodtam, hogy egy csillagos éjjelen valamit pakolászok nagyapám szerszámos bódéjában, kint, a velencei telken.

Odasétál Sári, és leül a még napmeleg kőre. Még befejezem, amit csinálok, odasétálok én is kényelmesen. Illatos nyári este van, hova siessek? Leülök picit távolabb, vele szembe törökülésbe, és megkérdem, "na mizu?".

Felkapja a fejét, vicsorog, hegyesek a fogai, halvány zölden dereng a szembogara, pupillája nincs, és azt sziszegi, "menj innen!".

Úgy beszartam, hogy felébredtem.

5 megjegyzés:

LGB írta...

Azta ... :) Namost allitolag az alom az a felelmeink vagy vagyaink megnyilvanulasa. Tehat elmezes kovetkezik: felsz Sari elutasitasatol, esetleg arra vagysz, hogy alien-ne valtozzon Sari (tudod miert "alien"? mert a Foldon nem el il'en, de igy leirva gaz), esetleg arra vagysz, hogy rajohessel: a napmelegitette ko olyan hatassal van az emberi szervezetre ami megvaltoztatja a szem pigmentjeink arnyalatat, es ezert a felfedezesert szeretnel nobel dijat kapni. Stb

lorinc írta...

nekem Jung-féle álomértelmezés fekszik: minden jelkép. de meg sem próbálom értelmezni, nem a szakmám, hülyeséget meg minek találjak ki...

LGB írta...

Persze en is poenbol irtam :) Nameg ugye Freud bacsi is megmondta: "van amikor egy szivar egyszeruen csak egy szivar", tehat nem minden mogott van masodlagos (vagy tobbedleges) jelentesi sik. En viszont pl szeretek hulysegeket kitalalni, tehat ... :) Btw, azt viszont nem tudom hol tart a tudomanyos magyarazata az almoknak, en mindig azt gondoltam, hogy mivel az agy nagy resze ejjel "alszik" pihen, "csokkentett uzemmodban" :) mukodik, stb, ezek veletlenszeru dolgok amik szarmazhatnak teljesen eltero helyekrol (regmult, mostani esemenyek, amirol eppen gondolkodott az ember azonap, stb), es veletlenszeru dolgokka allnak ossze. Persze ezen emeletem nem tudom rendelkezik-e barmi valosagalappal, ez teljesen csak sacc-per-kb. alapon ment ...

Sári írta...

nyugtassál meg, hogy nem sari.jozsa ül a kövön a sztoriban:) nem akarok hegyes fogakat, meg halvány zölden derengő szemeket:)

LGB írta...

Szerintem Larry sem akart, azert is remult meg :)