2007. november 28., szerda

veszek inget, még ma éjjel

Megvolt az első munkanapom. Kéz feltesz, kalimpál, ugrálva szalad a mezőn. Sikoltozik, fűben hempereg, továbbszalad.

Nem írom le, mennyire nem akarom elhinni, milyen elképesztően jó a melóm, és milyen körülmények között végzem. Csak elmondom, mi a dolgom.

A világ legnagyobb bankjának egy, a középeurópai régióban negyed éven belül mindenhol bevezetendő programjának a Business Analyst feladatkörét bízták rám. A program kezeli az összes átutalást. Bankon belüli, bankközi és nemzetközi átutalások, csoportos beszedési megbízás, helyi is idegen valuta. Ha nem működik, leáll a bank.

Egy hónapon belül kell a Business Requirements-ből Functional Specification-t írnom. A tesztelést is nekem kell megszerveznem és valószínűleg végrehajtanom, de azt még nem tudom, hogy hogy fog ez az időbe beleférni. A munkaidő kötetlen, csak meglegyen az átlag napi nyolc óra. Nyolc-tíz fejlesztő munkáját fogom támogatni.

Az első napomat a Bankcenter füstüvegei mögött, az ötödik emeleten este hatig kőkemény melóval töltöttem 4 ország képviselőivel egy tárgyalóban, a szünetekben a konyhában 20 fajta tea, kávégép, italautomata várt. Ha jól értettem, 1200 alkalmazott van csak ennél a banknál, mondjuk nem is köszönnek vissza az ismeretlenek.

Megyek veszek inget és nyakkendőt.

Ja és még valami. Az előző helyemen, ahol még elvileg péntekig alkalmazott vagyok, felmondott a főnököm. És az ő főnöke. És az ő főnöke. És a vezető fejlesztők nagyobbik része. Azt hiszem, időben váltottam.

3 megjegyzés:

LGB írta...

A szokasos 'mi ez a Larry fele nem teljesen ertem a celodat' velemenyen tul: most tenyleg jol csinaltad akkor, es szerencsed is volt tobb szempontbol is :) Grats!

Névtelen írta...

Huh Larry, ez nagyon agy felelosseg! Egyreszt gratulalok, masreszt bator gyerek vagy te, de ezt mindig becsultem masokban.

Amugy remelem, az elozo ceg miattad mondott fel :)

Encsi írta...

A többiek még megvárták előbb a zártkörű bulit, amiről te már épp lecsúsztál ;)