2007. november 15., csütörtök

bosszantó-e vagy

A winnerizer rövid (!) időre átalakul munkanélküli-naplóvá.

Egyrészt a 'kipróbálok helyettetek dolgokat' program kedvéért, mert azt szerettem, másrészt hogy bosszantsam azokat az általam nagyon-nagyon szeretett embereket, akiket ezzel remekül lehet idegesíteni.

Persze nem lennék önmagam, ha nem lenne az egész mögött egy mottó meg egy megvalósíthatatlan ötéves terv. Lám, igyekszem megfelelni a rólam kialakult sztereotípiáknak.

A mottó legyen mondjuk "ember küzdj és bízva élvezd, különben szart sem ér az egész". Nem vagyok hajlandó rosszul érezni magam azért, mert úgy döntöttem, felülök a hullámvasútra. Hozzáteszem: az, hogy elszántan vigyorgok, nem jelenti azt, hogy nem kezelem komolyságának megfelelően a helyzetem.

Az Ötéves Terv pedig legyen az, hogy elérek egy bizonyos szintű függetlenséget szakmai tudásom és referenciáim alapján. Ötéves Tervnek tökéletes, még be sem mentem az alagútba, aminek ez lehet a kijárata.

Megmondom azt is, mi pörget. Nem vagyok hajlandó elfogadni azt, hogy spórolnom kell ahhoz, hogy havi 20.000 Ft-ot valamilyen hobbimra költsek. Vannak olyan problémák, amikre büszke az ember, de én ettől rókázok. Úgy szeretek élni, hogy annak adok kölcsön, akinek jólesik, és nem tartom számon, visszaadják-e. Mert baszok rá, mert megtehetem. Arra van a pénz, hogy jól érezzem magam azokkal, akiket szeretek.

Na most biztos eldurrant néhány ember agya. Szerintem meg akinek a véleményével mindenki egyetért, annak nincs véleménye.

6 megjegyzés:

LGB írta...

Hah :) Nem tudom engem szeretsz-e, igy ram (is) gondoltal-e, de engem tuti nem bosszant, max megprobalom (!) elmondani a velemenyem ha kerdezed (mint egyik elozo postodban). Amugy engem hatarozottal szorakoztatnak ezek a story-k, de pl tanulsag is van bennuk, szoval hajra ;)

Névtelen írta...

a kiprobalok helyetted dolgokat nem egy elozo blog mottoja volt? egyebkent ezt mindig szerettem, addig se nekem kell kiprobalni :)

Sári írta...

:)))

Névtelen írta...

Vajon milyen erzes lehet raulni egy forro fozolapra? Larry! Nem probalnad ki helyettem?
Elore is koszi a Nep neveben!

LGB írta...

Larry, most realizaltam: tudom mi kell Neked!

http://www.berturista.hu/

Ez kb pont arrol szol, hogy masok helyett kiprobalni dolgokat ;)

lorinc írta...

isti, nem elmebeteg vagyok, csak csenben habzó bolond, nem ülök rá a főzőlapra. Már csak azért sem, mert már megtette más: lásd Száz év magány ;)