2007. augusztus 2., csütörtök

viharabiliben

juteszembe. egy üzletről szóló előadásban az hangzott el, hogy "polarize people", vagyis osszad meg az embereket. ha olyan véleményed van, amivel mindenki egyet tud érteni, nincs is véleményed.

ez azért fogott meg, mert nagyon jellemző hibám a "semleges álláspont" elve mögé eldugni a konfliktuskerülésem.

szóval most vihar a biliben, remélem sikerül ellentéteket szülnöm. a buzi szót pejoratíven használtam a blogon, és félreérthetetlenül ellenérzésemet fejeztem ki, ez kötelez arra, hogy írjak róla.

az állatvilág 1500 fajánál - az embereknél is - a populáció közel 10%-a rövidebb, vagy hosszabb ideig saját nemével folytat szexuális viszonyt. az embereknél az egész életen át tartó homoszexualitás ennek az aránynak kevesebb, mint a fele. mivel többszáz embert ismerek, jó eséllyel ismerek melegeket is, még ha nem is tudok róla.

nem akarom túlbonyolítani a dolgot. olyan mértékű a társadalom ellenérzése, hogy úgy gondolom, az emberek szinte elhanyagolható töredéke merné bevállalni azt, hogy melegnek gondolják, pedig nem az. minden tiszteletem az övék, ők szabad emberek.

én a tömeghez tartozom. ezért nem mennék olyan közösségbe, ahol sok a meleg, annak ellenére, hogy valakinek a homoszexuális mivolta engem nem érint érzelmileg, legfeljebb intellektuálisan. magyarul kiváncsi vagyok rá, mint mondjuk egy hawaii-on élő emberre. mert más.

konklúzió: ha nem félnénk a megélyegzéstől, nem félnénk a buziktól.

na lehet vitatkozni.

3 megjegyzés:

LGB írta...

Jol van Te Csunya Fiu, ezt majd kettesben egy gyertya mellett megbeszeljuk, jol van, cunci? :)

lorinc írta...

Macim, te mindent elkomolytalankodsz. :D

LGB írta...

Siman :) Tudod a humor egy feszultsegoldo eszkoz, kulonosen jo ha mas logikus megoldas mar nincs ...