2008. augusztus 23., szombat

mi sem történt

Megint csinálok olyanokat, amitől ki lehet nevetni, tehát megint van blog. Például szeretném a következőket beletenni a mindennapi életembe. Pontosabban a hét 168 órájába.

Kóruspróba, zenekari próba, basszusgitár óra, basszusgitár gyakorlás, zeneelmélet, hallásfejlesztés. Rocky vagy valamilyen más táncóra. Gazdasági informatika szak előadások, felkészülés. Angol órák, felkészülés. Úszás, futás, gimnasztika. Rendezett, tiszta lakás, rendezett, tiszta ruhák, napi háromszori étkezés. Napi szintű közösségi élet, koncertek, nagyfröccs, nagylányok. Napi nyolc óra munka, nyolc óra alvás. Reggelente fél óra ébren az ágyban plafont nézve, esténként fél óra olvasás.

Ezt úgy kívánom elérni, hogy felosztottam az egész heti ébrenlétet 15 perces darabokra, és minden cellát kitöltöttem. Majd az egészet fogtam, és bevittem a telefonomba emlékeztetők formájában. A táblázatot kinyomtattam, hazavittem. Nem célom az, hogy pontosan betartsam a táblázatot, ahogy projektet sem azért tervez az ember, hogy utána azt csinálja, amit előre leírt.

A terv ajánlás és navigációs pont. Majd riportolok, hogy örüljetek.

Nincsenek megjegyzések: