2008. augusztus 28., csütörtök

hogyan tegyünk szert új barátokra

Megismerkedtem egy vallásos-meleg csetszobában egy hollandiában élő és dolgozó középkorú muzsikus cigánnyal és kurvajót vitatkoztunk.

Meg tudom magyarázni, de inkább elsztorizok.

Szokásos esti agyzsibbasztásom végeztem. TV hiányában ez általában nagyon egyszerű flash játékok kattintgatását jelenti. A játék ablaka mellett van egy cset ablak is.

A csetről tudni kell, hogy ott nem beszélgetnek az emberek. Még arról sem, hogy ki mit evett, vagy milyen a jó káposzta. Semmiről. A beírt üzenetekben nincs szövegkoherencia. Azokat a témákat, melyekről lenne mit beszélni, pedig pánikbetegség szintjén kerülik. A probléma pedig az, hogy engem a fecsegéssel ki lehet kergetni a világból. Ingerült fasz leszek, de legalábbis csendben lelépek az ilyen társaságokból.

Annyira felbosszantottak, hogy kitaláltam, megnézem, ez mindenhol így van-e. Beírtam a googliba, hogy "cset" és kikötöttem az első csetszerveren, ahol nem kell regisztrálni: gyaloglo.hu. Van itt legalább 100 szoba, de csak úgy 20-ban volt élet. Akkurátusan végignéztem mindegyiket.

A következő témák forognak.
  1. megjöttem, sziasztok!
  2. megjöttél? szia!
  3. vicces vagyok, nevessetek
  4. te fasz vagy én meg okos
  5. dugjunk
  6. dugtam
  7. szeretlek XY
  8. megyek, szevasztok!
  9. mész? szevasz!
Egyetlen üdítő kivételt találtam, a cigányszobát, ahol ugyanez ment, de vicces nyelven, és nem olyan tenyérbemászóan behízelgő stílusban.

És akkor megláttam a szobát: "hívő melegek". Ennél szarabb helyzetet nehéz elképzelni. Ez olyan, mint szegény Loretta helyzete a Brian életéből, aki nem szülhet gyereket, mert a férfiaknak nincs méhe, szatyorban meg nem lehet kihordani a magzatot. Ilyen szobában nem lehet fecsegni.

És tényleg. Jót vitatkoztam előítéletekről, melegekről, cigányokról, vallásról. Melegekkel, cigányokkal, hívőkkel. Fasza volt.

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

ize, ez a tevekenyseg (flashjatek+cset) milyen cimke alatt szerepel a heti schedule-odban es mennyi kockaval? ;)

lorinc írta...

alvás :D

lorinc írta...

ja, másnap reggel SMS-ben megírtam a főnöknek, hogy bocs kések, de hajnalig dumáltam egy vallásos-meleg csetszobában megismert középkorú cigány prímással. meg sem lepődött.