2007. február 12., hétfő

akkor most futok, vagy fussak?

Jung szerint a visszatérő álmok hosszú ideig megoldatlan problémát jeleznek. Én legalább 10 éve álmodom azt, hogy menekülök a rendőrök elől, nem sokkal azután, hogy megöltem valakit. A gyilkosságot nem, vagy talán csak egyszer álmodtam meg, nagyon-nagyon régen. Az emberölés vagy véletlen volt, vagy elvi kérdés, amiről hideg fejjel hoztam döntést, számolva a következményekkel.

Az álom mindig arról szól, hogy kerteken, üres telkeken, gyártelepeken, tetőkön és lépcsőházakon keresztül menekülök. Nincs a nyomomban senki, de tudom, hogy el kell tűnnöm a környékről, ki kell törnöm a gyűrűből.

Nagyon jellemző az érzés: stressz, hideg fej, gyors döntések, tökéletes kontroll a testem fölött, ahogy kerítéseket ugrok át, vagy lépcsőn rohanok. Most este új elem jelent meg az álomban: nem voltam egyedül. Találkoztam ismeretlenekkel, akikkel elvegyültem, hogy ne keltsek feltűnést, és találkoztam ismerőssel is, aki elnézően mosolygott, és szólt, hogy jobban rejtsem el a fegyvert. Merthogy a mai álom arról szólt, hogy el kell tűntetnem a nyomot, a pisztolyt.

Az a baj ezekkel az álmokkal, hogy jelenthetnek valamit, és az ellenkezőjét is. Megintcsak Jung szerint az álom feladata az, hogy egyensúlyt teremtsen, hogy ellensúlyozza a tudatos döntéseket. Most akkor az álom azt üzeni, hogy vegyem észre: menekülök valami elől, vagy azt, hogy "FUSS!!!"?

Basszameg, most jól jönne egy konkrét válasz, mert úgy feküdtem le, hogy egy elég kemény kérdéssel kellett szembenéznem. Amit nem osztok meg.

5 megjegyzés:

lorinc írta...

Panic, te voltál, aki azt mondta, túl jól látszik a pisztoly...

lorinc írta...

csak a régi hosszú hajad volt és a hátracsapott baseballsapkád volt rajtad, amit úgy utáltam ;)

Kristof Jozsa írta...

szerintem az elnezoen mosolygott reszbol egyertelmu volt hogy csak cunt lehetett :))

dorka írta...

uristen panic hosszu hajjal es hatracsapott baseballsapkaval.... hala az egieknek, hogy regen nem ismertelek titeket..:))

Unknown írta...

sose volt hosszú hajam... az a füpe :)